Lidmaatschap

U vindt dat Liberaal Heemskerk goed werk doet en wilt ons steunen. Met uw lidmaatschap ondersteunt u onze partij. U steunt ons met uw bijdrage, uw stem en uw hulp. Met uw steun kunnen we groeien.

Bijdrage

Als lid betaalt u contributie. Uw financiële bijdrage vormt een belangrijke bron van inkomsten voor Liberaal Heemskerk. Dat geld wordt geïnvesteerd in de partij. Bijvoorbeeld door trainingen, opleidingen en cursussen voor onze vertegenwoordigers. Zo kunnen ze vol vertrouwen deelnemen aan de politiek. Maar ook voor verkiezingscampagnes is geld nodig. Met uw bijdrage zijn we heel erg blij!

Gift

U kunt ons financieel steunen door een gift. Dit kan ook zonder dat u lid wordt van onze partij. Uw gift kunt u storten op IBAN NL58RABO0113781563 ten name van Liberaal Heemskerk.

Giftenregelement
In artikel 34 van de Wet financiering politieke partijen staat dat alle politieke partijen die met ten minste één zetel zijn vertegenwoordigd in de gemeenteraad, Provinciale Staten of het Waterschap een openbaar giftenreglement moeten hebben, waarin bepaald wordt hoe omgegaan wordt met giften en de openbaarmaking daarvan. Ons giftenreglement vindt u hier:
Download giftenregelement in pdf

ANBI
Liberaal Heemskerk heeft de ANBI status voor belastingaftrekbare giften. Ons RSIN nummer is 8206.09.936 Als ANBI is onze partij verplicht om een aantal gegevens op de website te publiceren.  Deze gegevens kunt u hier terugvinden:
Download ANBI fomrmulier in pdf

Uw stem

Uw stem telt en niet alleen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Als lid heeft u stemrecht en invloed op de koers van Liberaal Heemskerk. Bijvoorbeeld door input te leveren voor debatten, mee te discussiëren over beleidsthema’s en door samen standpunten te vormen. Op de ledenvergadering(en) beslist u mee over de programmapunten en koers van onze partij. Laat weten wat u belangrijk vindt!

Uw hulp

De leden van Liberaal Heemskerk vormen het kloppende hart van de vereniging. Wij kunnen niet zonder onze vrijwilligers. Of u nu veel of weinig tijd heeft, uw enthousiasme en inzet worden gewaardeerd! Liberaal Heemskerk biedt ieder lid de mogelijkheid om zich in te zetten. U kunt bijvoorbeeld meehelpen bij het voeren van de verkiezingscampagne, kascommissie, of u helpt mee bij het organiseren van evenementen.  Ook het aandragen van uw mening over beleidsthema’s helpt ons.

Groei

Groeien willen wij ook en daar hebben we uw hulp hard bij nodig! Onze leden zijn onze ambassadeurs. U vertelt mensen in uw omgeving waarom Liberaal Heemskerk het waard is om op te stemmen en draagt onze standpunten uit. U inspireert uw vrienden, kennissen en familieleden. U houdt ons scherp en geeft ons feedback. Online en offline. U steunt ons. Samen behalen we de komende verkiezingen opnieuw een mooie uitslag.