De Partij

Ineke Jansen

Fractie voorzitter
Bio
Een journalist noemde mij in 2014 een doorbijter, doelgericht, eigenzinnig en een teamplayer. Ik ben moeder van drie kinderen, getrouwd met Stef, ben naast oppasmoeder ook met een modebedrijf bezig.
Mijn kracht ligt in aantoonbare flexibiliteit en efficiency, durf en onafhankelijkheid.

Mijn expertise kan ik inzetten op SDO, Cultuur , toerisme en in toenemende mate op economie en financiën. Met de komende grote transities geen overbodige luxe.

Mijn hoofddoel is met genoemde kennis absoluut belangen behartigen inwoners met een hoge mate van onafhankelijkheid.
Onafhankelijkheid zowel intern als t.o.v gemeentebestuur.
Heemskerk, ik heb er zin in!

Karel Rozemeijer

Bio

Ik ben Karel Rozemeijer, 58 jaar en ben geboren en getogen Heemskerker. Waar ik energie van krijg zijn mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen. Om samen leuke dingen te doen en dat iedereen zijn plek vindt in wat zij goed en leuk vinden om te doen.

Ik ben in de politiek gegaan op het moment dat ik ook vond dat ik wat kon brengen. Met mijn kennis en ervaring van bedrijfsleven en werken voor de overheid wilde ik wat voor het mooie Heemskerk gaan betekenen. De stad waar ik ben opgegroeid en nog steeds trots ben dat ik daar mag wonen en in de Raad mag meewerken aan de ontwikkeling van Heemskerk.

Als fractievoorzitter ben ik betrokken bij alle onderwerpen maar mijn specialiteit gaat naar de woon en leefomgeving.

Nuzjan Abdullah

Hallo beste bezoeker,
Mijn naam is Nuzjan A. Abdullah, 25 jaar en woonachtig in het mooie Heemskerk. Sinds begin dit jaar ben ik aangesloten bij Liberaal Heemskerk.
De partij zet zich in voor de inwoners van de gemeente en streeft naar het voeren van een transparant beleid en het mogelijk maken van burgerparticipatie.

Na het behalen van mijn HBO-diploma Bedrijfseconomie in 2016 ben ik gestart als ambtenaar bij het Ministerie van Financiën. Afgelopen jaar ben ik de master Accounting and Control gaan volgen aan de Vrije Universiteit Amsterdam.

Naast mijn baan en opleiding ben ik Eerste Hulpverlener bij diverse organisaties, zoals HartveiligWonen en de Hartstichting. Het doel van deze organisaties is binnen 6 minuten hulp bieden aan mensen die een hartstilstand hebben. Ik vind het belangrijk dat ik mij sterk maak voor zorg en waar mogelijk jongeren hierbij te betrekken.

Namens Liberaal Heemskerk wil ik de gemeenteraad in. Samen met mijn opleiding, ervaring en eigenschappen ben ik uitstekend in staat om de werkzaamheden van de gemeente te meten en controleren en daarmee ongepaste uitgaven te voorkomen, zo kunnen wij met z’n allen een financieel sterk en duurzaam beleid voeren.

Als u het belangrijk vindt dat ongepaste uitgaven van de gemeente worden voorkomen en als u meer aandacht wilt voor zorg, stem dan op 21 maart op mij.

Met vriendelijke groet,
Nuzjan

Alex den Haan

Bio
Ik geloof in een transparante, pragmatische overheid die zich dienstbaar opstelt naar de burger en hoop daar een bijdrage aan te kunnen leveren. Sinds maart 2014 gemeenteraadslid en ook ik zou me graag op de komende jaren willen blijven inzetten.

Like of volg mijn facebookpagina om op de hoogte blijven van wat ik doe binnen & buiten de raad.

Freek Koster

Bio
Mijn naam is Freek Koster. Geboren in Beverwijk en woon nu alweer 47 jaar in Heemskerk. Ik ben getrouwd met Karin en samen hebben wij 1 dochter Tosca. Woonachtig vlakbij het centrum van het Nielenplein, in een fantastische groene wijk waar ik heerlijk met onze hond Chela kan wandelen. 50 jaar werkzaam geweest bij TATA Steel, tussentijds 21 maanden mijn dienstplicht vervuld bij de Koninklijke Marine en sinds eind 2016 met pensioen. 2016 was voor mij een bijzonder jaar, ik heb een koninklijke onderscheiding mogen ontvangen voor al mijn vrijwilligerswerk in Heemskerk!

Mijn doel in de gemeenteraad is, om te verwoorden wat er bij de mensen in het dorp leeft. Mijn zorg letterlijk is dat noodzakelijke bezuinigingen zorgvuldig worden uitgevoerd en ben solidair met mensen die hulp en zorg nodig hebben. Verder vind ik het belangrijk dat wij als “Ezels” trots zijn op ons dorp en dat we dat ook uitdragen. Ik denk dat de inwoners van Heemskerk goed weten wat zij willen, daar wil ik naar luisteren en wat mee doen! Ik zal mij daarom ook sterk maken dat burgerinitiatieven groot en klein, door de gemeente serieus genomen worden.

Het is belangrijk dat we naast het investeren in mensen en projecten de gemeentefinanciën en woonvoorziening op orde houden en de lasten voor de inwoners zo laag mogelijk. In de gemeenteraad zal ik meewerken aan het op de kaart zetten van Heemskerk, gebaseerd op een gedachtengoed van Veiligheid, Gezondheid, Welzijn en Milieu. Daarnaast moeten we ons realiseren dat we met de 40.000 inwoners zeggenschap houden in Heemskerk als dorp, al lijken we een stad.

Els Verhage

Steunfractielid
Bio
Mijn naam is Els Verhage ik ben 63 jaar werk bij een grote luchtvrachtspeler op de luchthaven Schiphol. Door mijn ervaring als secretaris Burgerplatform (Wmo-raad) ben ik vooral geïnteresseerd in de WMO en huisvesting.Ongeveer 12 jaar ervaring opgedaan bij het Huurderplatform van WOONopMAAT.

Ik lees graag en mijn favorieten schrijvers zijn Jane Austen en Colin Dexter en Agatha Christie. Tijdens mijn vakantie verblijf ik het liefst op het eiland Fuerteventura en neem dan graag een aantal boeken mee van mijn favorieten schrijvers.

Liberaal Heemskerk staat het voor verdraagzaamheid en vrijheid voor het individu van willekeurig gezag en is op mijn lijf geschreven. Na 8 jaar secretaris van het Burgerplatform heb ik de overstap naar de politiek gemaakt en mijn ervaring hierin meegenomen. Sinds 3 jaar zit ik nu in de SDO (Sociaal Domein en Onderwijs) commissie en vind het ontzettend interessant en politiek leerzaam.

Edwin Biere

Bestuurslid