Karel Rozemeijer

In
Bio

Ik ben Karel Rozemeijer, 58 jaar en ben geboren en getogen Heemskerker. Waar ik energie van krijg zijn mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen. Om samen leuke dingen te doen en dat iedereen zijn plek vindt in wat zij goed en leuk vinden om te doen.

Ik ben in de politiek gegaan op het moment dat ik ook vond dat ik wat kon brengen. Met mijn kennis en ervaring van bedrijfsleven en werken voor de overheid wilde ik wat voor het mooie Heemskerk gaan betekenen. De stad waar ik ben opgegroeid en nog steeds trots ben dat ik daar mag wonen en in de Raad mag meewerken aan de ontwikkeling van Heemskerk.

Als fractievoorzitter ben ik betrokken bij alle onderwerpen maar mijn specialiteit gaat naar de woon en leefomgeving.