Freek Koster

In
Bio
Mijn naam is Freek Koster. Geboren in Beverwijk en woon nu alweer 47 jaar in Heemskerk. Ik ben getrouwd met Karin en samen hebben wij 1 dochter Tosca. Woonachtig vlakbij het centrum van het Nielenplein, in een fantastische groene wijk waar ik heerlijk met onze hond Chela kan wandelen. 50 jaar werkzaam geweest bij TATA Steel, tussentijds 21 maanden mijn dienstplicht vervuld bij de Koninklijke Marine en sinds eind 2016 met pensioen. 2016 was voor mij een bijzonder jaar, ik heb een koninklijke onderscheiding mogen ontvangen voor al mijn vrijwilligerswerk in Heemskerk!

Mijn doel in de gemeenteraad is, om te verwoorden wat er bij de mensen in het dorp leeft. Mijn zorg letterlijk is dat noodzakelijke bezuinigingen zorgvuldig worden uitgevoerd en ben solidair met mensen die hulp en zorg nodig hebben. Verder vind ik het belangrijk dat wij als “Ezels” trots zijn op ons dorp en dat we dat ook uitdragen. Ik denk dat de inwoners van Heemskerk goed weten wat zij willen, daar wil ik naar luisteren en wat mee doen! Ik zal mij daarom ook sterk maken dat burgerinitiatieven groot en klein, door de gemeente serieus genomen worden.

Het is belangrijk dat we naast het investeren in mensen en projecten de gemeentefinanciën en woonvoorziening op orde houden en de lasten voor de inwoners zo laag mogelijk. In de gemeenteraad zal ik meewerken aan het op de kaart zetten van Heemskerk, gebaseerd op een gedachtengoed van Veiligheid, Gezondheid, Welzijn en Milieu. Daarnaast moeten we ons realiseren dat we met de 40.000 inwoners zeggenschap houden in Heemskerk als dorp, al lijken we een stad.

Contact opnemen

We zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

Not readable? Change text. captcha txt